Tema: Re: Tinklelis ant stikliniu duru
Autorius: Zolla
Data: 2019-05-15 07:46:16
Pas mane šiuo metu yra ištraukiamas iš kasetės (pakabintas viršuje, kai
reikia nuleidi). Tai realiai nenaudojamas, jei reikia vaikščioti pro
duris, nes nepatogu kiekvieną kartą suskleisti ir vėl išskleisti.
Pas kaimyną yra slankiojantis į šoną, tai anas manau tikrai patogiau,
išėjai, užslinkai po savęs ir viskas. Bet vienas minusas, kad vienas
terasos langas visada yra su tamsiu tinkleliu (tai čia dėl šviesos).