Tema: Re: Re:Sarvo durys butui Vilniuje
Autorius: $enis
Data: 2019-04-30 10:48:25
Aš irgi nemačiau, pakol kažkas nebandė spynos išlaužti. Pasirodo, spynų atskirai neparduoda, jokios kitos netinka. Nori - pirk naujas duris :/ O avarinių durų atidarymas juokėsi kad čia pseudošarvo durys iš konservų skardinės storio metalo ir gyvai parodė tai :)

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/