Tema: Re: skalbimo mašina
Autorius: MRT
Data: 2019-04-26 00:12:21
> išprincipo gal puikei (?) sueitų ir tas paprastesnis bošas. ar koksnors
> per vidury tarp šitų.
> svarbeu gal būtų galimibė pratestai garantyjei, kad bent 5 metai būtų.

As savoms LG neemiau pratestos.. Elektromarkt'e paskutinis
argumentas kodel neimt, tai apytiksliai sake taip..
kai sugenda 4-a karta, tada graziname pinigus..
Nuskambejo taip, lyg per 24men ji nesuspes sugesti ta 4-aji karta :)
Pagalvojau nafyg moket tuos +10% (kuriuos galima bus atiduot remontui
arba kazkuo nepatikus - panaudot kaip dali "teisingesnes".
3*tfu - nei vienai, nei kitai neprireike nei garantijos, nei remonto.
O jei per 5is metus reiktu 3+ remontu, tai as ne tokios norejau :)

> ai dar pas tuos ten aegus iliuminatorius didesnis. če tipo patogeu,
> talpeu, tiesiog gražeu, ar kaiptik kaipnors blogeu? ;)

patogiau gal kokie wifi.. naujesne LG skamba tyliau apie pabaiga..
naujesne gavos, nes tevu gaidiska siaura samsung galu gale uzsilenke,
tai paemiau su garais ir tipo grazesne :)
https://www.lg.com/lt/images/skalbykles/fh4u1tbs2/lg-fh4u1tbs2-g-l-4.jpg
https://www.lg.com/lt/images/skalbykles/fh4u1tbs2/lg-fh4u1tbs2-g-l-3.jpg

Naujesne 470Eur (2017-03men), senoji 434Eur (2013-10men)
Aj, senoji 55cm - milimetronais sulindo pas tevus
naujesne 56cm - milimetronais sulingo pas mane
(cia jau ir nugara joms nusukus, pas tevus 56cm nebutu linde,
o stakta metaline .. man 60cm bosch'ai atkrito, o siauresni is rytu)