Tema: Re: 2 kubai betono
Autorius: gopenzo
Data: 2019-04-23 11:17:40
davai nesprendžiam apie laiko praleidimo gerumą iš savo varpinės. man
pvz patinka laiką leist pjaunant medžius, žolę, betonuojant kokį pamatą
ar šiaip veikiant kažką prie ūkio. kitam gi zjbs gulėt šezlonge ir visą
dieną knygą skaityt, trečiam leist savaitgalį prie kompo, žaidžiant kokį
ten wow'o expansioną naują.