Tema: Re: siltanmis
Autorius: Arj
Data: 2019-04-15 13:34:45
hi-end'as butu su stiklu. Polikarbonatas bet kuriuo atveju toks so so.
As pats geriau I medini siltnamio klarkasa laiko investuociau.

"Paulius"  parašė naujienų news:q91j36$5er$1@trimpas.omnitel.net...

haihendo uz 1,5k EUR tikrai neiskau.

To siltnamio poreikis toks so so, idejinis labiau ir kad uzdengti kelias
pakeltas lysves.

--
Free News Reader
http://put.hk