Tema: Re: Re:Q: paprastas beremis stiklinimas "balkonui"
Autorius: marukas
Data: 2019-04-10 15:39:16
Paantrinsiu, praeitą pavasarį skaidrų tentą pasikabinau vienam gale
pavėsinės iš jų, kad kiaurai neperpūstų. F-ją atlieka puikiai. Prakabojo
visą žiemą, viskas ok.

"$enis"  wrote in message news:q8kna8$1gp$1@trimpas.omnitel.net...

Nu aš ne atstovas, pirkau pats iš jų tentą terasai, tai žinau kainas.

Daro iš UV stabilizuotos medžiagos, tai kaip ir nepraranda
spalvos. Laiko ir žiemą, tik nereikia vynioti/lankstyti prie
šalčio. Rudenį susimontavom, šią žiemą atlaikė be
pakitimų.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/