Tema: Re: gipso lubu garso izoliacija
Autorius: 4r
Data: 2019-04-01 13:49:24
bet kokiu atveju niekas tokiu sprendimų neperka intenetu, naujienų grupė -
informacijai surinkti ir po to ją apdoroti.
ir priimti sprendimus,
Aišku galima visus BB apšerti ir šudais išvadinti,

Protingas remiasi argumentais jei jų nėra - ieško referencu, kitas
perskaitęs antraštę lenda tiesiai į komentarus/ remiasi visažinio patirtimi
kuri ne visada teisinga

4r

"eSSas"  parašė naujienų news:q7spvg$19p$1@trimpas.omnitel.net...

"4r" <4r@4r.lt> wrote:
> nei mano med?iagos nei mano tinklapis, nei a? turiu ka?kokios $ naudos.

O skambejo tai kazkaip priesingai.

> tiesiog esu susidˆxr?s, ?iupin?j?s -nesmirda, ir viskas ten ok.

Kad nesmirda paciupinejus dar nereiskia, kad nesmirdes gyvenant.

> Eretikams gal reik?t? gyvai pamatyti ?rengtus objektas ir pakalbinti
> u?sakovus.

Privalomai! Zinai koki pakalbinama?

> Kitu atveju bus tik pilstymas i? tu??io ? kiaur?.

Kartais tai vadinama kritisku mastymu. Gana megiamas njufseriu uzsiemimas,
sakyciau

S.