Tema: Re: Q: Dujinis katilas Dakon
Autorius: xc
Data: 2019-03-27 08:47:57
O per tuos 10 metų jam apskritai kas nors buvo daryta? Nes aš bute
saunier duval'į 13 metų drožiau, šilumokaitis iš jo išsiima, kalkių
viduje nepastebėta. Daugiau visokio brudo (dumblo ir pan.) kaupėsi nuo
radiatorių rūdžių ir pan. - kas keli metai baltermos meistriukai nemažai
iš jo purvo išplaudavo. Gal ir čia pakaktų atjungti nuo sistemos ir
tiesiog praplauti?

Nu ir, aišku, suponuoju, kad išoriškai šilumokaitis valomas su
šepečiu/dulkiu siurbliu, neapaugęs pelenų ir nuodėgų sluoksniu?