Tema: Re: Fasado dailylentės
Autorius: bzik
Data: 2019-03-26 16:37:51
paviršius neobliuotas, dažai daniški pramoniniai Gori, dalis Beckers.
Pirmi pokyčiai pietinėj pusėj pasirodė prieš kelis metus, po 8-9m. nuo
dažymo. Pietinėj pusėj danga gerokai apgadinta saulės. Taip, ji
nesilupa. Spalvos praradimas nebaisus. Tačiau dažo paviršius jau ne
vientisas - maži tamsesni plėmukai, atskirti šviesių kanalų. Sakų
lindimo vietose pasilaupęs. Žodžiu, mano vertinimu - jau pašiuręs. Kol
yra laiko ir jėgų, bandysiu tvarkyt.