Tema: Re: Þaibolaidþio ásirengimas.
Autorius: bzik
Data: 2019-03-22 09:25:28
verta. Tik gal daryčiau ne pats.
Kolegą prieš porą metų apsaugojo be didesnių nuostolių. Trenkė prie pat.
Gal į žaibolaidį. Sudegė poros prietaisų plokštės, ką kompensavo
draudimas. Keli kaimynai įrangą pakeitė pilnai.
Kai mano gyvenamojoj aplinkoj už km vožtelėjo, keliose įstaigose aplink
trenksmo vietą teko susipirkt naujus kompus. Po to pasistačiau
viršįtampių apsaugą ir vis ruošiuos papildomą įžeminimą susitvarkyt, nes
eso nepatikimas.