Tema: Re: Laistymo zarna
Autorius: tranzoo
Data: 2019-03-21 11:32:09
turiu kelis gardenos ir kelis latviskus bauhofe pirktus dar melyni is
ermitazo..

pas mane visos slangos po kelis metrus. tai sujungineju, kaip norisi.
bet as jungiu prie siurblio arba ibc 3m aukstyje.

slanga, kuria pildau ibc su galingu siurbliu sujunges metaliniais is
maidinos. kad spindis nemazetu.

pas teva vandentiekis yra ir jis maidinos slanga pasijungineja vis
kitur. vanduo privestas plastikiniais vamzdziais, o antgaliai greito
jungimo sudeti is ermitazo melyni.

niekas niekur nevarva.