Tema: Re: ÄÆtampos stabilizatorius
Autorius: vaidas
Data: 2019-03-20 14:15:37
Na jis sakė, kad tokie gedimai labai dažni privačiuose namuose. Pas mane
daugiabutis naujos statybos.
Jau antrą kartą sugenda. Po pirmo sugedimo sakė geriausia nepalikt
įkištos į rozetę, kiekvieną kartą po naudojimo išvis atjungt įtampą.
Nieko nedariau 2 metus ir po 2 metų padariau įtampos atjungimą per
prailgintoją. Po savaitės ar dviejų sugedo :) Nežinau ar sutapimas, ar
dėl to įtampos atjunginėjimo.