Tema: Re: Lango reguliavimas
Autorius: gopenzo
Data: 2019-03-12 14:26:45
man balkono duris (stiklas nuo viršaus iki apačios) tris kart reguliavo,
nes viršus neužsispausdavo. pagal garantinį tas pats meistras
atvažiuodavo. ketvirtą kart atvažiavo kitas, tai sako čia reikia paketą
perdėt, nes kitaip nieko nesigaus. nuėme stiklajuostes, pakišo po paketu
kažką ir dabar viskas tvarkingai prisispaudžia. tai taip išeina ne visad
viską vien varžtais sureguliuot galima.