Tema: Re: siurblys
Autorius: skaitytojas
Data: 2019-03-18 13:11:54
2019-02-23 12:50, benamis rašė:
> pries pusmeti ar seniau sicia labai isgirtas buvo roborock2. Ar siai
> dienai yra kas geresnio?

jei turi kilimų tai siūlyčiau išsinuomoti (http://dalinuosi.lt) ir
išsibandyti. Jei kilimų nėra arba labai mažai, tai net nėra ką galvoti,
imi Roborocka ir džiaugiesi. Pas mane kilimėlis tik vonios patalpoje,
tai paėmiau pirmą generaciją Roborocko, nu ir džiugina belenkaip jau
 >2mėn. Valom kiekvieną darbo dieną, savaitgaliais dar pernešam į antrą
aukštą (miegamos patalpos). Ilgainiui tai patampa daiktu, kuris tiesiog
veikia ir nekelia jokių rūpesčių. Aišku dulkių talpa maža, tai išpurtyti
ją kasdien reikia, bet mano atveju vaikai tą daro net neprašomi. Na jei
daug gyvūnų plaukų, tai galimas daiktas šepetį dažniau reiks valyt, nes
ten jie apsisuka aplink ašį. Beje pirmojoje ROborocko kartoje yra
pridėtas fainas įrankis su peiliukų būtent plaukų ir kitų šiukšlių
iškrapštymui iš šepečio. Plius pirmos kartos siurblyje pakrovimo
stotelės kontaktai, mano galva, protingiau realizuoti, nežinau nafig tai
reikėjo keisti. Nes antroje kartoje (Roborock S5) tie kontaktai (plačios
juostos vertikalioje plokštumėje) patapę taškais horizontalioje
plokštumoje ir siurbliui reikia labai tiksliai pataikyti (mano testų
metu buvo, kad nepataikydavo).