Tema: Re: kavos aparato grupes plovimas
Autorius: rycius
Data: 2019-03-06 15:53:27
On Wed, 06 Mar 2019 13:01:49 +0200, ostapas wrote:

> Stringa ta grupė. Internetai rašo kad reik ardyt, plaut ir keist
> tarpines viską sutepant nauju tepalu. Tik plovimo dalies niekas
> nedetalizuoja. Tie kas pardavinėja refurbishintas grupes - paprastai
> rašo kad Ultrasonically Cleaned.

> Na aš kalbu apie paviršinį plovivą - kavos likučiai visokie priskretę ir
> pan. Jei tau viduj kažkur uždžiūvę, tai aišku nepadės.
>
> Varyk pora kartų nukalkinimo ciklą, prasuk dar pora kartų su tom kavos
> aliejaus pašalinimo tabletėm ir viskas.
>
> Nerašei, kad pas tave tas mazgas visiškai "užkaltas"..

Imestu foto tiksliau ka nori valyti gal butu aiskiau.

Pas mane ant Saeco mechanizmo tai nesikaupia kavos riebalai ir kitas sh
ant darbiniu pavirsiu kur reikia sandarumo, nes del trinties viskas
savaime valosi.

Strigti pradeda tik tada kai prisirenka kavos i kreipianciuosius takeliu,
o juos uztenka tiesiog su duso antgaliu "masaziniam" rezime praprlauti ir
sutepti tepaliuku.