Tema: Re: kad paskęstų
Autorius: 0.5B
Data: 2019-03-01 12:15:48
na vat kad ne....  stovi dabar kažkoks neaišku koks, gal net rusiškas, tai
dešra vartosi, bet nenutraukia jos, nors išbėga visas bakelis....  gal čia
ir bakelio bėda, nznau.
kažkada man aiškino, kad skylė neturi būti didelė klozeto, nes kuo ji
mažesnė, tuo sąlyginai stipresnė srovė žemyn gaunasi.

"bzik"  wrote in message news:q587cl$75e$1@trimpas.omnitel.net...

pastatytas prieš 8m. Pirkau tuo metu pigiausią, apie 200Lt. Tik visgi ne
Cersanit, o Jika.
Dėl nuleidimo kokybės problemų paskutiniu metu niekur nesusiduriu. Jei
vandens kiekis normalus, o ne taupant numažintas iki poros litrų, tai
viskas nusiplauna.