Tema: Re: Re:klijai plintusams
Autorius: qwerty
Data: 2019-02-25 15:38:06
Šitų tai vien dėl smarvės namie nenaudočiau. Skiedikliniai produktai vidaus
darbams jau atgyvena. Senokai geresnių alternatyvų yra - beveik bekvapių,
neišskiriančių nuodingų medžiagų ir neėdančių jautresnių paviršių. Nors yra
kam patinka :)

"varlius"  wrote in message news:q4mgan$ll7$1@trimpas.omnitel.net...

Man klijavo su 98 ar 96 - tiksliai nepamenu, skystesni uz 99. Mokveza turi
artai Ermitazas.
Vysx okej

99 tinka pvz gipso profiliams prie grindu, kur grezt negalima. Pirkau
gipsininkams, tvirc daikc

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/