Tema: Re: elektra sode
Autorius: unlocked
Data: 2019-02-15 13:56:00
nu pas mane namie ijnugti dar tie ultragarsiniai triuksmo skleidikai,
realiai as jais netikiu :), bet matyt kazkaip tikrai veikia.
Plius aisku reik neleist tom pelem i vidu lyst , vielinis tinklelis palei
pamata ir t.t.

kaciu nelaikau, nebent uzklysta kas, nes artimiausias kaimynas 2km, bet yra
suo taksas kuris israusia peliu urvus, ir dar peledos gyvena
miske...susirenka dali irgi manau.

"bzik"  wrote in message news:q463n2$k74$1@trimpas.omnitel.net...

lenda. Nuo rugpjūčio jau pradeda brazdėt, nors pilni laukai maisto.
Šiemet jau planuoju dėliot lauke į slėptuves maistą, nes labai priviso.
Aplink plėšrūnų mažai.