Tema: Re: Skaitiklis 2, arba krutas klausimas elektrikams
Autorius: Sail
Data: 2019-02-11 09:29:55
Namas blokinis, vasara stiklintas balkonas.

Teorine galimybe nugrezti laida isorej po apsiltinimu, ir sutrumpint i
armaturos karkasa. Tada termovizorium gali ir nematyt - ziurint kur ta
siluma issiskirsto, gal ties pamatu zemej.

Balkono konstrukcijose fazes nerasta. Sekanciu zingsiniu ziuresiu balkono
apsvietimo jungikli, nes cia tokiu elektriku buta, kurie ne faze padavineja
i jungiklio ivadini kontakta