Tema: Re: OT: kaip pasilpnint led juosta?
Autorius: fenix
Data: 2019-02-10 12:47:37
2019.02.10 12:36, Grzegorz Brzęczyszczykiewicz rašė:

> švies silpniau, bet ar paruošęs gaudyti voltų dalis? (hint - diodo
> voltamperinė charakteristika).

tu manai, tame kinietiskame blokelyje viskas iki tiek tiksliai? sunku
patiket. taip, kas yra voltamperine diodo jau susizinojau, ale labai
labai abejoju, kad ten tas blokelis taip tiksliai priderintas prie led
diodu kiekio

> Lygiai taip pat bus mažiau šviesos jei LED'as švies trumpiau. Taip kad
> imi NE555, konstruoji aukšto dažnio (60 kHz+) multivibratorių ir juo
> valdai padorios galios (~20W) mosfet'ą.

nesuprantu 2/3 zodziu sitoj pastraipoj. nemanau, kad sugebesiu ne tik
suprast, bet ir padaryt