Tema: Re: Rozete i grindis
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-02-11 23:55:24
Nezinau is kur jas tas Bronco gauna. Jis jomis kabeli maskuoja ir man siulo :)

"Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:q3qkn6$v0u$1@trimpas.omnitel.net...
Tai labai paprastai. Nuo lubų kabini žemai virš stalo kabančią lempą ir  joje kabelis puikiai maskuojamas, o ant lempos kabini ilgesnes kolorado  juosteles, kad siektų stalą ir psio. Net elektros kabelį gal galima  kolorado juostelių spalvos panaudot.