Tema: Re: elektros jungimai lauke
Autorius: Arj
Data: 2019-01-31 11:20:24
laidu izoliacija sutrukineja-suskeldeja, ypac jei laidas ne laukui skirtas,
itariu tame gali buti priezastis

"bzik"  parašė naujienų news:q2s44v$n7e$1@trimpas.omnitel.net...

jei dėžutės pakankamai hermetiškos nieko neturi išmušinėt. Ieškok bėdos
kitur. Pas mane sujungimai padaryti prieš 10m. eilinėse IP44, tik sudėti
sandarikliai. Drėgmė visus metus, dalis atviram ore, gaua lietaus, dabar
po sniegu. Niekad nesuveikė nuotėkio rėlės (2 grandinėje).