Tema:
Autorius: Klumpius
Data: 2019-01-30 21:37:08
Turiu namie krosni. Uzkuriu per metus kokiom 3-5 dienoms. Temperatura
pakyla nuo 20 iki 21,5 laipsnio per praejusias iseigines ir laikosi puses
laipsnio tikslumu. Krosnis masyvi tai, kad ja ikaitinti reikia apie 10
valandu silpno degimo. Kitomis dienomis pakuroje smilksta rasto diametro
viena-dvi malko nuo ryto iki vakaro.
Anksciau per daug ikaitindavau tai 23 laipsniai laikydavosi iki 3 dienu