Tema: Re: duju tiekejo pasirinkimas
Autorius: Nioka
Data: 2019-01-30 19:41:18
Nevaryk demagogijos. Kai yra dvi kazkiek skirtingos nuomones ar paziuros, -
tiesa yra kazkur per viduri.
O cenzura man yra totalus blogis, nepriklausomai kokiais valstybes saugumo,
demokratijos, humaniskumo ar dar kokiais pateisinimais taikoma. As ir tik
as, ir niekas kitas uz mane neturi teises spresti, kokia informacija man
turi buti prieinama. Ir tik as pats sprendziu, kur yra daugiau ar maziau
melo ir tiesos, turedamas visa informacija, kuria gaunu naudodamasis visais
imanomais kanalais.
Ir dar pastebejimas, dazniausiai bandoma nuslepti tiesa. Melo slepti nera
reikalo, nes jis greitai atpazistamas ir pats, kaip yla islenda is maiso.
Taigi, kai pradedama blokuoti/cenzuruoti kazkokius informacijos kanalus,
pirmiausia kyla mintis, kad bandoma nuslepti kazkam nepatogia tiesa. Ir kyla
noras kazkokiais budais apeiti ta blokavima/cenzura.