Tema: Re: valomosios tabletes automatiniam kavos aparatui
Autorius: ostapas
Data: 2019-01-30 09:37:54
Nu all good. Viskas buvo sandariai užklijuota, įdėta net porolono kad
transportuojant nesutrupėtų tabletės.
"ant skonio" tablečių netikrinau, bet iš aparato bėgo tokios pat spalvos
marmalas kaip ir visada.
Aš nesugebėjau išgūglint nei vieno atvejo, kur kalbėtų kas nors apie
padirbtą Cafiza.

On 2019-01-28 10:10, ostapas wrote:
> Va, imk oficialiai su sąskaita tada:
> https://inocup.lt/parduotuve/product/64
> Ką tik atvežė kurjeris, kol kas nesugebėjau surast nei vieno skirtumo
> lygindamas su ofise esančia pakuote.
> Šiandien vakare pabandysiu namie.
> Bet nesu girdėjęs niekur, kad kažkas padirbinėtų šitą daiktą.

Kai pabandysi, parašyk. Dėl padirbinėjimo tai nesidomėjau ir nieko
negaliu teigti, bet bendru atveju kelia šiokį tokį įtarimą tokie kainų
skirtumai. Ypač, kai Lietuvoje taip ženkliai pigiau... Jei būtų
atvirkščiai, įtarimo nekeltų ;)