Tema: Re: Valymo irenginio aptarnavimo ikainiai
Autorius: skaitytojas
Data: 2019-01-27 22:25:12
2019-01-23 10:33, Nabletas@work rašė:
> Sveiki
>
> Pasidalinkite kiek mokat uz valymo irenginiu aptarnavima bei dumblo
> isvezima.
>
> As sumokejau 130 EUR uz 1,5m3 dumblo izvezima bei pacios backos
> isplovima su sepeciais.
> Butu kainave 100 EUR I lapce, bet man reikia popieriu tai paprase 130EUR
> (aptarnaujantis imone ne PVM moketoja)
>
> Geros dienos

tik uz dumblo issiurbima 40€ mokejau Vilniaus raj. pavasari berods. Veza
sake i Vilniaus valymo irengimus. Bet teko paskambinti ne vienu numeriu,
pakol radau. Siaip apie 80€ kiti prase. Kurie veza dar pigiau, tai
itariu ispila pamiskeje ir niekam nepriduoda. Nezinau, po teisybe, ar
ten daug zalos is tokio ispylimo pamiskej butu, gal kokie chemikai
pakomentuos?