Tema: Re: durelës IKEA virtuvei
Autorius: Tester
Data: 2019-01-26 21:26:01
Vistiek labai keista būtų, jei sulaužius dureles, negalima jų pasikeisti.
Šiaip, atskirai durelių prikabinta tokių kokių reikia, bet neaišku ar
atspalvio tokio bus, t.y.,  ar visi pilki atspalviai - vienodi. Gal
skirtingų serijų specialiai skiriasi.

Šiaip ikea  akmens amžiaus. Kodėl, pvz., negalima nusiskanuoti barkodų kad
ir telefonu ir paskui įkelti į jų sistemą, kad nereiktų ant popieriaus
rašyti kodų.

"Pjero"  wrote in message news:q2fb2c$91h$1@trimpas.omnitel.net...

economy serijos matyt nedrasko