Tema: Re: plyteliu klijavimas ant dazu?
Autorius: DJ
Data: 2019-01-23 17:19:07
Aš tai matyt perdaug nesukdamas galvos, užtepčiau betoncontact'o ant tu
triju kvadratu dažų, tengi toks vos ne lipalas su smėliuku. Išdžiūsta
manau per kokią parą.
jei klijuoti tiesiai ant dažų, gali tiesiog dažai atsiluopti nuo
pagrindo ir tada jau plytelė kris.

O paskui išviso matyt  paimčiau skystų vinių (liquid nails) ir
suklijuočiaus ta plyteles. Visvien, kad gerai viskas gautusi pirmai
eilei kurią klijuosi reik leisti prilipti, t.y. geriau tą pačia dieną
antros eilės ant viršaus neklijuoti.

Pats esu kaminą (dar nenaudojamas pagal paskirtį) apklijavęs naudojant
skystas vinis - per pora metų dar neiviena neatšoko, klibėt nekliba,
plėšt nebandžiau. NZN kas bus kaip panaudosiu kamina pagal paskirti :)

išeiga ten nemaža, dabar tiksliai nepasakysiu kiek kv.m. ir kiek tubelių
sunaudojau, bet pliusas tas kad nereik skubėt, kad klijai sudžius (pas
mane ten buvo dafiga pjaustymo ir taikymo) ir ne toks purvinas darbas,
nereik papildomų irankių pirktis jei neturi.

DJ