Tema: Re: Pamato apsauga nuo pelių
Autorius: Liveris
Data: 2019-01-21 13:50:06
2019.01.21 13:27, Spakainas rašė:
> Kelintą kart susiduriu su statybininkais, kurie primygtinai siūlo
> klientui įsirengt betonuotas juodgrindes, o jau ant jų paskui dėt
> polistirolą ir normalias grindis. Argumentuoja atseit graužikų prevencija.

Esu as ir tokias pasakas girdejes. Nors viena turiu ir konkretu atveja,
kad tikrai taip rado, kai isarde grindis.
Bet cia itariau labiau susije su statybiniu kokiu techniniu broku, kad
palikta skyle grauzikams patekti po grindimis, o ne kad jos prasigrauztu
po pamatu. Vienas dalykas, kur rostverkas ~40-50 cm, kitas, kai
juostiniai pamatai 1,2-1,3m gylio.