Tema: Re: vanduo?
Autorius: gopenzo
Data: 2019-01-21 08:51:45
man jis traška vaikštant. nu gal pagrindas vietom ne idealus, bet
vistiek. yra keletas vietų per kurias einant sutraška. ir šiaip teko
girdėt kad pas kitus irgi yra šita problema, ne tik pas mane. pirkom
kažkada iš "asmus", tai po to teko skaityt skundus, kad stumdo
nekokybišką alloc'ą, nežinia kiek čia tiesos. dėl devėjimosi ir viso
kito tai viskas tvarkoje.