Tema: Re: Dujinis sildymas
Autorius: tranzoo
Data: 2019-01-14 13:15:52
isdega nx tie peciai. dujiniai irgi. dujinius gali dar bandyt remontuot,
bet paprastai jau buna 'nebeaptarnaujamas modelis'

nezinau, gal mano aplinkoje zmones kazka netaip su jais daro, bet
rekordas yra mano dujinis katilas isgyvenes 8 ziemas. tevas jau antra
granuliu peciu baigineja. bet jau nebedarysim klaidu su kietu kuru.
jieskok kur gaut, tampyt kad susidet, tampyt i pakrovima, stebet, kad
neuzsikimstu... nu nx.