Tema: Re: Re:Daikin montuotojai
Autorius: Vaikis_
Data: 2019-01-16 14:09:29
Julius <opeliukas@gmail.com> Wrote in message:

> Storis ne, bet jei panasiaus tokios pat paskirties ir galios
>  ?renginys sveria 108kg, ant koki? komponent? ir technini?
>  sprendim? taupoma. Vaikis ra?ys, kad progresas. Sutik?iau jei
>  tarp ?rengini? b?tu 10'ties met? gamybinis-konstrukcinis
>  intervalas. Bet ?iuo atveju jie beveik tos pa?ios laidos. Cacki?,
>  lempu?i? ir muziký?iu gausa kaip pas sams?, neapsprend?ia
>  prietaiso prana?umo. Kuo daugiau nustatym?, tuo daugiau
>  painiavos. Gal b?t tie Vaikio ?vardinti "tr?kumai" nustatimuose
>  n?ra tokie svarb?s, kad der?tu jais. apkrauti vartotojo makaul?.
> [...]

As suprantu jog valdyma norima padaryti kuo paprastesni end
 useriui, bet norint geresnio komforto reikia daugiau nustatymu
 truputi. Inzinieriai ne ekstrasensai ir nezinos ant kiek silta
 tavo ar mano troba, o vienodas darbo rezimas abiem atvejais nera
 labai tinkamas.
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/