Tema: Re: Miltelinis dazymas
Autorius: Nioka
Data: 2019-01-07 13:30:33
Bet kokiu voleliu gali gautis, dazant tirstais arba greitai dziustanciais
dazais. Bet tikriausiai bus vietu, kur voleliu neprieisi, ir ten pavirsiaus
faktura gausis kitokia, nes dazysi paralonu ar teptuku.
  Kad gauti norima efekta reikia dazyti pulverizatoriumi ar is balionelio.
Yra spec. dazai plast. automobiliu dalims (raktinis zodis "struktura"),
kurie sudaro labai panasu i plastmases kerzo pavirsiu. Nors skirti
plasmasei, bet teko dazyti ir metalines gruntuotas ar dazytas automobiliu
detales. Sukibimas su pasiaustais (nusveistu blizgesiu) dazais ar gruntu
puikus. Variantas:
https://www.grestas.lt/product/156-r_bumper_paint_struktu-riniai_dazai_plastdalims05l_1l