Tema: Re: Skalbyklė ir džiovyklė viename. Ar verta?
Autorius: neratoblogo
Data: 2019-01-01 22:34:17
Kaip tik tokį variantą naudoju.
Yra trūkumų, bet yra ir privalumų vs du atskiri prietaisai.

Daiktas, net ir būdamas 2in1  yra naudingas, t.y. dabar net nepirkčiau
skalbyklės be džiovyklės.  Žinoma, turint vietos, pirkčiau du atskirus.

Privalumas pagrindinis - išdžiovina taip pat gerai kaip ir atskira, tik
nereikia nieko perkrovinėti. T.y bent pas mane nusistatai skalbimo
programą + džiovinimo programą iš karto ir išeini į darbą. Grižęs iš
darbo išsitrauki švarius sausus rūbus.

Trūkumas - džiovinimo metu dalis pūkų lieka ant sandarinimo gumos. T.y.
išdžiovinus tamsius pūkuotus drabužius verta apvalyti gumą, kad tie
pūkai neatsidurtų ant vėliau skalbiamų šviesių rūbų.

Džiovinio metu skalbyklė sunaudoja kokius ~2-3 litrus, kas iš principo px.