Tema: Re: 3d spausdinimas Vilniuje
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-12-29 18:45:45
Galiu tik taip atsakyt į klausimą - greičiausiai nebus, kad paėmi 3d
modelį, paspaudi porą mygtukų ir eini kavos gert. (kai kuriem būna visgi)

Filamentui skiriasi temperatūra ir kokybė nuo gamintojo.. tai reikšia,
kad jei norėsi pirkt iš kinijos, kiekvienai ritei reiks iš naujo atrast
skaičius. Arba pirkt brangiai.

Pagulėję jie pritraukia drėgmės. Nežinau fizikos, bet po mėnesio
gulėjimo skirtumas akivaizdus, sluoksniai nelimpa, aš plastiką tada
džiovinu kelias valandas orkaitėj (turiu su tiksliai reguliuojama
temperatūra)

Tada būna nelimpa prie pagrindo. dažniausiai blogai sulyginti kampai,
bet pas mane jie tiesiog nepasidaro (arba kantrybės nėr). Reiškia pirmas
sluoksnis vienam kampe plonesnis. Kartais užkimba už adatos ir nulupa
viską. Arba tiesiog vidurį pradeda atšokinėt. Kartais pavyksta
praignoruot, bet realiai stoviu ir žiūriu ar jau stabdyt ar prašoks.

Nu ir kitos bėdos..
https://www.simplify3d.com/support/print-quality-troubleshooting/
Čia parodytų bėdų daugumą turėjau, po kiekvienos truputi dingsta noras
kažką daryt kuriam laikui.. Viena iš priežasčių - atiderini, kad viena
dingtu - kita išlenda.

Taip kad jei pirkti, tai reik įvertint ar nori žaist, ar tiesiog "turėt"
3d printerį. Ir jei žaist, tai reik nusiteikt, kad nieko nesigaus - ir
džiaugtis kai pavyks, o ne tikėtis kad gausis, ir tuomet litki su bloga
nuotaika.

Čia mano patirtis su printeriais "pažaidimui", kai nėra noro 1000€ į tai
įdėt.

Tiesa, naujausių prusa kitų liesti neteko, gal dabar jau ištobulino jų
derinimo procesus.