Tema: Re: geoterminio kolektorius iki sklypo ribos
Autorius: skaitytojas
Data: 2018-12-28 21:07:53
dideliems medžiams gal ir turi kokią įtaką, bet daržui, tai tikrai px,
ypač, kad žiemą gi neaugini, kai didžiausias atšaldymas, o iki vasaros
atšils. Primesk, kad žemėje per žiemą išalas iki metro plius minus gali
susidaryti, tai jei jis netrukdo augmenijai, tai kur jau čia vamzdžiai
metro gylyje trukdys. Aš pats 4 metus daržą ir šiltnamį, ir medžius (dar
maži) ant geotermos turiu - nepastebėjau nieko blogo. Blogai, jei bus
paskaičiuotas per trumpas kolektorius ir ten aplink vamzdžius amžinas
įšalas susidarys, bet ir tai ne daržas bus didžiausia problema :)