Tema: Re: LG televizorius
Autorius: Edo
Data: 2018-12-27 14:12:47
Pirkau pries beveik metus LG 55uk6100plb, nes pigus buvo, o prie teliko sedziu retai. Analogiskai naudoju Telia. Kadangi signalo kokybe gera, rysio problemu nebuvo kol kas beveik visai (tik pora kartu ziurint laida/filma pries savaite rodyta), tai visai patenkintas. TV su priedeliu susiriso lengvai. Pagrinde naudoju tik priedelio pulteli, teliko pultelio apmokyt kad veiktu su priedeliu nebandziau. Net nezinau ar imanoma siuo atveju. Mano nuomone sitas telikas nelabai skirtas atlikti namu kino teatro funkcijai. Bet filmams per TV kol kas pilnai uztenka.

E.

--
Free News Reader
http://put.hk