Tema: Re: TV laikiklis
Autorius: android
Data: 2018-12-18 12:42:53
fignia.
TV sveria santykinai nedaug, visas svoris eina ant kaisciu sienoje (is baimes dek ilgesnius ir
storesnius), o metalo konstrukcija nesunkiai paskaiciuojama. Zo betkoks kinietis/lenkas is SSS
puikiai susidoroja su ta funkcija.
Jau 3 metus naudoju kazkoki kinieti is Fortako su 50" TV, su 3 asim ir 45cm atstumu nuo sienos. Net
supratau, kad man tu 3 asiu nafig nereikia, uztektu 2.

pvz:
https://www.senukai.lt/p/art-holder-for-lcd-led-23-65-vertical-level-double-arm-black/8bie