Tema: Re: sildymo sistemos rebusas
Autorius: E.D
Data: 2018-12-18 08:53:25
Kazin, o neiseitu taip:
imi 1" skersmens grubaus valymo filtra. Jame sietelis jau yra. Virsutini
kamsti issuki, pro ji i tinklelio vidu iberi tu verzliu 4mm (galbut net
nerudijancio plieno). vietoj kamscio isuki 45° 1" alkune (sriegis vienas
isorinis kitas vidinis) ir ja pasuki taip, kad vertiklaiai i virsu
styrotu. I ta alkune virsuje isuki 1" automatinį nuorintuva.

Klausimas, ar ne permazas plotas burbuliukams susidaryti bus del
pakankamai mazos talpos verzlems?