Tema: Re: Devireg grindø termostato klausimai
Autorius: unlocked
Data: 2018-12-14 16:14:07
tai nekaitina jis visa para gi, atsijungia prie atitinkamos temperaturos,
jei nori taip taupyt tai faktas ,kad tau jo nereik....
pas mane tarkim vonioj - sodyboj jis kaip silumos saltinis, tai nakti
pakaitini, diena nenaudoji, apsauga nuo uzsalimo laikau +10 kai isvarau
atostogu.. bunu savaitgaliais tai tik svaaitgaliais ir prikaitina..man to
reikejo.. netgi pasikeisciau ir I valdoma wifi

"bat0nas"  wrote in message news:puub8o$6me$1@trimpas.omnitel.net...

Dar klausimas:

O kas nors skaičiavot, ar atsipirktų kada nors ir per kiek laiko
programuojamas?

Vietoje dabar kaitinimo visą parą, būtų kaitinama tik keletą val ryte,
vakare ir per naktį.