Tema: Re: keistos problemos su apatinio jungimo radijatoriumi
Autorius: fenix
Data: 2018-12-08 01:55:52
2018.12.08 01:36, Bonka rašė:
> Bet as dar noreciau suprasti kur problema: radijatoriuje ar tame Hashe. Jei Hashe tai ji

problema, kad pajungta atviksciai. tavo uzduotis paduoti i radiatoriu
teisingai, o ne isradinet dviracio su trikampiais ratais.

> galima apsukti, bus sunku reguliuot srauta bet sils. Jei radijatoriuje tai kas butent ten

ateina srautas is apacios, tada i termostata, tada i sonus. tai jeigu
pas tave termostatas pritaikytas vienai krypciai o vanduo eina kita tai
ir veiks atitinkamai

> jam netinka - gal termostata issukt lauk ir vietoj jo isukti dar viena nuorinimo kraneli ?

kaip be termostato ten viskas veiktu neisivaizduoju. as papasakojau savo
atveji, kuris 100% identiskas tavajam.