Tema: Re: Akmeninis pechius/krosnis/shashlykine ???
Autorius: Gena
Data: 2009-06-18 11:32:18
Kazkoks menininkas is Taurages, Klaipedoje buvo pristojes Senukuose, kai
apziurinejau laukos zydinius. Tai jis tipo dar zidinius is akmenu is triju
daliu. tai sudeda akmenys i forma ir uzpila juos karsciui atspariu betonu.
atvaziuoja ir tas tris dali sumontuoja ant tavo paruosto pamato. Tik man tas
variantas netiko del spalvu.

Bronius - 868560206...

--
Gena