Tema: Re: Del antiseptiko
Autorius: bzik
Data: 2009-06-18 08:23:52
esu atskirus medinius statinius dazes Beckers, Gori, Caparol dazais, impregnaves Cuprinol ir Colorex. Ne vienam neturiu priekaistu, nes buvo daryta pagal gamintojo rekomendacijas ir taikyta konkreciam poreikiui. Problemos ar nekoks vaizdas buvo tik su tomis medziagomis, kurios pirktos taupymo sumetimais. Todel dabar privengiu piguvos