Tema: Re: varteliai - ieigos kontrole
Autorius: monaxas
Data: 2009-06-16 20:21:48
Į namą ėmiau tokį:
http://www.sensoraccess.co.uk/library/miscellaneous/RFL200%20Manual.pdf

Prie jo davė 5 tabletes ir plokštę iš 220V į 12V padaryt. Į tą plokštę galima pajungt akumuliatorių.

Elektromagnetinę sklendę turėjau pats. Montavau pats, nors kiek ten to monavimo?
Kainavo ~400Lt prieš 4 metus. Tabletkos ir kortelės Epromoj nebrangios. Netgi yra RFID lipdukų.

Mano nuomone, darykis, ir primityvią elektronspynę, ir primityvią įeigos kontrolę. Tarpusavy jos nesipjauna.