Tema: Re: Kamanes uzpuole
Autorius: Tomazinas
Data: 2009-06-16 16:30:09
Del gyvenimo urvuose - blogai zhinai :) Yra kruva rushiu - tai pirma.
Antra - kamane gelia tik tada, jei ja prispaudi. Fiziologishkai ji nesugeba
igelti taip, kaip bites, vapsvos ar shirshes. O nuotraukoj kamanes. Ash kai
lupau sienas, vatoj lizda susisukusios buvo. Perkeliau visa kori su
kamanemis i specialiai joms padaryta "inkiliuka". Sekmingai apsigyveno :)
Shiais metais vel isikure. Dar informacija tokia, kad jos savo lizduose
nezhiemoja - motinele palieka lizda, visos likusios kamanes zhusta. Kitais
metais motinele ieshko naujos vietos lizdui.

Tomazinas