Tema: Re: Auto Termo ventiliatorius
Autorius: Faktas
Data: 2009-06-15 16:13:52
nu da. bočius ir netaupo.
tai jie ir posūkius įjungia prieš pat posūkį, nes taupo akumą ir lemputę.
ir kai kamštyje stovi šviesas perjungia iš trumpųjų į gabaritus, nes irgi taupo (nu paskui jau pamiršta atgal perjungt).
ir vandenį ne iš krano ima, o iš stebuklingo šaltinio pakeliui į/iš sodą, nes ir taupo ir sveika.
gartraukis išvis nenormalus išmyslas - tik elektrą jama, išverda ir be jo.