Tema: Re: sarvo durys
Autorius: jonis
Data: 2009-02-01 11:27:31
Sarvo durys dazniausia statomos siekiant apsisaugoti nuo vagiu.
Pabandykime pasvarstyti is vagiu puses:

nesu girdejes daug atveju kad butu su lomais lauziamos durys, plesiamos spynos. Aisku nereiktu spynos pasirinkti pacios pigiausios, taciau vidutines kokybes tikrai pakanka.
Jei butumet vagis ar tikrai eitumet per sarvo duris i buta? abejoje. Ko gero ieskosite lengviau ieinamos vietos - pvz plastikiniai langai (jei pirmas aukstas, arba balkonas - visur jokiu apsaugu. O jei nera jokios alternatyvos - gali buti kad pasirinktumet kita buta kur yra lengvesniu budu.

Aisk yra vagiu protingesniu - kurie ipurskia sieros rugsties i spyna, ateina po 10 min ir ieina, taciau pries tokius vagis reikia ir kitais metodais saugotis.

cia tik trumpas pamastymas...