Tema: Re: Apsaugos firmos Vilniuje
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-01-31 10:55:12
Kretingiskiai tai sakyciau neblogai dirba, pliusas apsaugos policijai dar
tas, kad jie  - pareigunai, daugiau drausmes, naudoja melynus svyturelius,
esant bedai  jiems talkina keliukai, kriminaline policija. Neseniai buvo
atvejis Palangoje viena saugos tarnyba saubojo du brolius, tai zulikai pirma
isdauze langa Sventojoje, veliau dar kaskur ir tik tada isilauze i Du
brolius, zinoma privaciai tarnybai nebeuzteko ekipazu atvykti pas
pastaruosius.