Tema: Re: Koki GSM moduli pasirinkti prie Pyronix'o Matrix6/816
Autorius: T:\)
Data: 2009-01-30 13:47:29
aha, as irgi prie tos pacios nuomones priejau, kad rinkoje nera pigaus varinato, kad sisutu parnesimus i gsm telefona. Yra arba kur siuncia per gsm rysi protokolus i stebejimo pulta, arba kur siuncia pranesimus i telefona plius pati veikia kaip centrale. Taigi arba bandai parstumti kam savo centrale ir taip padengti dali islaidu arba jungi gsm moduli su centrale ir nesinaudoji centrale. Abiem atvejais minusas. Kiek skaiciau man patiko trikdzio gsm centrales. Jie gerai pamenu kaina komplektelio tvarkingai sudeto i dezute (be akumo) 500 su truciu buvo. Ecc, butu kokie lygiai 400 buciau nusipirkes :)

T:)