Tema: Re: judesio daviklis lauko salygoms
Autorius: adax
Data: 2009-01-29 20:45:05
DSC LC-100PI daviklius kazkada bandziau statyt lauke, laikinam statybiniu
medziagu saugojimui statybu metu, nes seimininkas nenorejo daug investuot
pinigu. Nustacius vidutini jautrumo lygi, ir suprogramavus zona kaip
"intellizone" suveikimai budavo tik puciant labai dideliam vejui. Zemos
temperaturos jie nebijo, isbandyta, bet gal bandyt kokius kitokius statyt
nei DSC, nes ju daug brokuotu pasitaiko ir suveikineja net esant normaliom
salygom.